دانلود بازی The Sims 3 Generations
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

  سری بازی های The Sims همچنان راه خودشان را ادامه می دهند و بازیکنان مختلف نیز کنترل زندگی انسان های این بازی کامپیوتری را بدست می گیرند و با آن ها ارتباط برقرار می کنند. بازیکنان، همیشه در کنار این شخصیت های مجازی هستند و با آن ها در همه مراحل مانند کار، روابط اجتماعی و… همراه هستند. در چهارمین نسخه اضافه شونده بازی The Sims 3 اینبار شاهد عنوان دیگری به نام The Sims 3: Generations هستیم که قسمت های جدیدی را برای طرفداران این سری از بازی ها به همراه آورده است. این نسخه، بیشتر تمرکز خودش را روی دوران نوجوانی گذاشته و شما بیشتر با شرایط این دوره سنی در این بازی روبرو خواهید شد.

به تازگی هم EA دوباره این بازی را به نمایش درآورده تا خیلی ها بتوانند با قسمت های جدید این بازی آشنا شوند. همانطور که اشاره کردیم، در این بازی شما میزبان نوجوانان هستید و دنیای آن ها را تجربه خواهید کرد. دنیایی که شخصیت های آن تجربه های زیادی را برای اولین بار بدست می آورند. در این بازی، شوخی های زیادی قرار گرفته که اکثر افراد نوجوان آن ها را انجام می دهند. تله های جالب برای کسانی که سرزده به خانه شما می آیند یا برخی از اعضای خانواده، بازی را بسیار جالب کرده اند. به طور مثال این شوخی ها می تواند شامل گذاشتن اسم های خنده دار روی افراد مختلف باشد. می توانید با تخم مرغ خانه را به گند بکشید یا از تله جالبی که خود سازندگان آن را Planting a Flaming Bag می نامند، استفاده کنید که شامل کارهای مختلفی مانند خراب کردن دستشویی، رنگ کردن پوست افرد دیگر و حمام کردن با آب رنگی می شود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

TS3Generations cover small دانلود بازی The Sims 3 Generations

 

 

 

چنین شوخی های شیطنت آمیزی در نسخه های قبلی The Sims وجود داشتند، اما چون در Generations در نقش یک نوجوان قرار می گیرید، می توانید آن ها را با هیجان بیشتری انجام دهید. نوجوانانی که نهایت لذت را از این کارها می برند و اتفاقات ناشی از آن ها نیز برایشان مهم نیست. در این قسمت با انجام هر شوخی میزان Moodlet شخصیت شما پر می شود. این قسمت، المانی در سری بازی های The Sims است که در کنار سایر نیازهای او قرار دارد. در این بازی، زمانی که گرفتار یکی از این شوخی ها و تله های بامزه شدید، مقداری Moodlet بدست می آورید، اما اگر بتوانید از این شوخی ها فرار کنید و یک ضد حال اساسی به اجرا کننده آن ها بزنید، از Moodlet شما کم می شود.

از آنجایی که این گونه شوخی ها از سوی پدرها و مادرها قابل بخشش نیستند، بازی مجازات های مختلفی را برای این نوجوانان در نظر گرفته است. این بازی شامل چند حالت مختلف برای تنبیه در درجه های گوناگون است. به طور مثال می توان فرد مورد نظر را از چیزهای مورد علاقه اش محروم کرد. محرومیت از برنامه تلویزیونی مورد علاقه می تواند یکی از آن ها باشد. این مجازات ها یک محدودیت زمانی دارند و پس از به پایان رسیدن آن، دوباره روز از نو و روزی از نو! اما در زمان این تنبیه ها می توانید کارهای مخفیانه مختلفی انجام دهید. به طور مثال می توانید به طور مخفیانه از چیزی که از آن منع شده اید، استفاده کنید یا اگر خروج از خانه برایتان ممنوع شده، می توانید به طور پنهان این کار را انجام دهید.

 

منبع توضیحات: انجمن بازی سازی پرو میکرز

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Pentium 4 @ 2.0 GHz / AMD Athlon XP 2000+
RAM: 1 GB
HDD: 6.3 GB free disk space
Graphics: 64 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 DUO @ 2.5 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+
RAM: 2 GB
HDD: 6.3 GB free disk space
Graphics: 768 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

 

تصاویری از محیط بازی:

TS3Generations 01 small دانلود بازی The Sims 3 Generations TS3Generations 02 small دانلود بازی The Sims 3 Generations

TS3Generations 03 small دانلود بازی The Sims 3 Generations TS3Generations 04 small دانلود بازی The Sims 3 Generations

TS3Generations 05 small دانلود بازی The Sims 3 Generations TS3Generations 06 small دانلود بازی The Sims 3 Generations

 

source دانلود بازی The Sims 3 Generations توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. در هنگام نصب بازی نیاز به سریال نصب می باشد ، برای دریافت سریال ، به فولدر Crack مراجعه نموده و از طریق Keygen سریال را دریافت نمایید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی ، در فولدر Bin کپی و جایگزین نمایید. سپس بازی را از همین محل بوسیله Launcher اجرا نمایید و از روی دسکتاپ و یا سایر آدرس ها اجرا نکنید. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. 

 

مشکلات رایج: 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

caution دانلود بازی The Sims 3 Generations توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۸ تیر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی The Sims 3 Generations دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2    Direct Link

 

توجه: برای اجرای نسخه Generations شما نیاز به خود اصل بازی Sims 3 دارید که می توانید از لینک زیر دریافت کنید:

 

download دانلود بازی The Sims 3 Generations دانلود بازی اصلی سیمز ۳ :

دانلود پارت ۱ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2

دانلود پارت ۲ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2

دانلود پارت ۳ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2

دانلود پارت ۴ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2

دانلود پارت ۵ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2

دانلود پارت ۶ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2

دانلود پارت ۷ :   Filesonic    iFile     Wupload    Sharehoster    Direct Link 2

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهران
آخرین مطالب